وتوعروسک گردان عروسکی هستی که در بی حضور تو عروسک گردانی پیشه کرده بود ! شاید دست سر نوشت همین نخهای نامرییست که دستان مرا در بند کرده اند . چه کسی میخندد ؟ وقتی به فرمان دستان تو دست سرنوشت عروسک را میگریاند..........................................نظر یادت نره نازنین .

۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

عشق و شیفتگی !


خواهش بي درنگ و لحظه اي ، شيفتگي خوانده ميشود.در حقيقت مجموعه اي از عقده هاست که ديگري را فرا ميخواند .عشق روابط دوستانه اي را ميطلبد که گرماي آتش در درون خود دارد و ريشه گرفته و رشد ميکند.مشخصه شيفتگي احساس نا امني است.
در عين حال که احساس هيجان و اشتياق ميکني ،اما ذاتا شاد نيستي . شک و ترديد هاي بيمورد ، سوال هاي بي جواب ، خبرهاي جسته و گريخته اي درباره محبوبت ميشنوي که نميتواني سريعا به جواب برسي و در اينجا ممکن است تمام روياهايت تباه شود .
عشق کاملا قابل فهم است و بي درنگ و به موقع نواقص و عيب ها را مي پذيرد. عشق حقيقي است . به شما توان و نيرو ميبخشد. جلوتر از شما پيش ميرود تا دل محبوبتان را تسخير کند. در حضور محبوب خود و حتي زماني که از او دور هستيد ، گرماي عشقش را حس ميکنيد. فاصله ها نميتوانند باعث جدايي شما شوند. ميخواهي به شما نزديکتر باشد ، اما چه نزديک چه دور ميدانيد که متعلق به شماست و ميتواند منتظر شما بماند.
شيفتگي حکم ميکند:" بايد همين حالا ازدواج کنيم نميتوانم ريسک کنم تا او را از دست بدهم . "
عشق مي گويد : " صبور باش ، عجله نکن ، آينده ات را با اطمينان طراحي کن . "
شيفتگي با هيجانات کاذب همراه است . تا وقتي از ارتباط خود با او اطمينان نيابيد تحمل مجاورت او براي شما سخت است . در حال که عشق بلوغ روابط دوستانه است . اول بايد دوست باشيد تا بتوانيد عاشق شويد.
شيفتگي فاقد اعتماد است .زماني که از شما دور است ، نگراني که مبادا گمراه شود و حتي گاهي او را کنترل ميکني .
عشق مفهوم کامل صداقت و اعتماد است . آرامش کامل داري ،احساس امنيت ميکني و هرگز دچار اضطراب و نگراني نميشوي. او هم اعتماد شما را در ميابد و همين درک متقابل ، قابليت اعتماد او را بالا ميبرد .
شيفتگي گاهي شما را به انجام کارهايي وا ميدارد که مدتي بعد پشيمان خواهي شد ، اما عشق هرگز.
عشق وراي همه چيز است ، چشمان شما را باز ميکند . شما را به تفکر وا ميدارد . از شما انساني برتر و بهتر از چيزي که بوده ايد ، ميسازد.

هیچ نظری موجود نیست: