وتوعروسک گردان عروسکی هستی که در بی حضور تو عروسک گردانی پیشه کرده بود ! شاید دست سر نوشت همین نخهای نامرییست که دستان مرا در بند کرده اند . چه کسی میخندد ؟ وقتی به فرمان دستان تو دست سرنوشت عروسک را میگریاند..........................................نظر یادت نره نازنین .

۱۳۹۰ تیر ۱۸, شنبه

باغ معطر – در مورد عشق و امور جنسی





در مورد امور جنسی هر جامعه ای قوانين مخصوص بخود را داراست. گذشته از آن تعداد زيادی قوانين نانوشته وجود دارد. فرد چه کارهائی را اجازه دارد انجام دهد؟ مثلاً در زمينه تمايلات جنسی رفتار انسان چگونه بايستی باشد؟ دختران و پسرانی را که نشريه گلود ملاقات کرده می گويند که گاهی اوقات از ميل جنسی خود خجالت زده هستند. بنظر پسرها اين پيشداوری در مورد پسران وجود دارد که آنها هميشه طالب سکس هستند. پسرها فکر ميکنند که اميال جنسی آنان کمی حيوانی جلوه داده ميشود و انگار که اميال آنان از اميال جنسی دختران "زشت تر" است. دختران احساس ميکنند که گاهی اوقات جرئت نميکنند ميل جنسی خودرا بروز دهند. يک ديدگاه قديمی که هنوز هم وجود دارد آنستکه دختران نبايستی نشان بدهند که خيلی زياد به مسائل جنسی علاقه دارند.



چه کاری درست است و چه کاری غلط؟

طی تمام قرون و اعصار افکار در زمينه مسائل جنسی به انسان نشاط داده است. شايد خيالپردازيهای جنسی عادی ترين شيوه " آميزش جنسی "باشد. در ضمن اين سئوال که در مورد مسائل جنسی چه کاری درست است و چه کاری غلط بسياری از رهبران سياسی و مذهبی را بخود مشغول کرده و باعث افتضاح ها، شورشها، تظاهرات و برخوردهای بسياری شده است. موارد مختلفی در جوامع گوناگون و دورانهای متفاوت عادی، طبيعی، درست يا غلط تلقی شده اند. بنابراين سکس پديده ای نيست که ما با آن زاده شده باشيم و يک امر خصوصی تلقی نميشود. ديدگاه ما نسبت به مسائل جنسی مربوط می شود به جامعه و دوره ای از زمان که در آن زندگی ميکنيم.

ولی نهايتاً چه کاری درست است و چه کاری غلط؟ البته برای اين سئوال پاسخ دقيقی وجود ندارد. ولی روش درست آنست که خود و ديگری را به انجام کاری خلاف تمايل خود و او مجبور نکنيم. کاری که انسان ميکند بايستی برای خود و طرف مقابل خوش آيند باشد.





حشری. گرفتار عشق شهوانی. کاملاً شهوتی. احساس خوشايند لرزش خفيف در بدن، تمايل به نزديکی، احساس نبض در آلت تناسلی. ولی نهايتاً در بدن چه ميگذرد؟ وقتی يک پسر حشری می شود آلت تناسلی اش شق می شود. علت اين امر آنست که در آلت تناسلی او "سلولهای کوچک تورم" مانند کيسه های کوچک پر از رگهای خونی وجود دارد. وقتی يک پسر حشری می شود اين کيسه ها پر از خون می شوند. ميتوان گفت که فشار زيادی ايجاد ميگردد. آلت تناسلی پسرها از طريق لمس کردن شق می شود ولی ممکن است آلت آنها خود بخود نيز شق شود. و البته در خواب هم همين اتفاق می افتد. وقتی يک پسر شهوتی می شود چند قطره مايع از آلت تناسلی او خارج می شود. اين مايع مجرای ادرار را تميز و روغنکاری می کند. وقتی يک دختر شهوتی می شود در کليتوريس (چچوله)، لبهای شرمگاهی مهبل و بخش بيرونی مهبل خون جمع می شود. اين قسمتها متورم و" بالشتکی" می شوند. همزمان مهبل نمناک می شود. دخترها از طريق لمس کردن شهوتی می شوند ولی درست همانند پسران می توانند بدون لمس نيز حشری شوند. اين نمناکی با نم و ترشحات هميشگی مهبل تفاوت دارد. اين نمناکی باعث می شود که دختر از لمس کردن و لمس شدن لذت ببرد. اينکه مهبل دختران نمناک می شود مهم است چون لغزندگی ايجاد می شود و در صورت جماع (آميزش جنسی) احساس مطلوبی ايجاد ميکند.



حساس ترين نقاط بدن

بدن پر از نقاط حساس موسوم به نقاط اروژن است. وقتی انسان شهوانی است و لذت می برد سراسر پوست بدن يک ناحيه اروژن است و در مقابل لمس شدن فوق العاده حساس است.

در دختران کليتوريس حساسترين نقطه بدن محسوب می شود. کليتوريس درست در جلوی لوله ادرای و ميان لبهای شرمگاهی مهبل قرار دارد. ساقه کليتوريس به داخل بدن ادامه می يابد. کليتوريس برای لذت بردن است. محل قرار گيری آن برای لمس و نوازش کاملاً مناسب است. وقتی يک دختر لذت می برد تمامی آلت تناسلی و محيط اطراف آن فوق العاده حساس است. حشفه در پسران مشابه کليتوريس در دختران است که مکان فوق العاده حساسی است. از همه نقاط حساستر بند کوتاهی است که از زير آلت تناسلی به حشفه متصل ميگردد. ولی فقط حشفه و آلت تناسلی نقاط مطلوبی برای لمس کردن نيستند. چون آلت تناسلی با قسمتهای داخلی بدن مرتبط است عجيب نيست که پسران بسياری نقاط حساس ديگر نيز دارند. مثال برای اينگونه نقاط اطراف کيسه بيضه ها و قسمت داخلی ران پاست.



نقاط حساس ديگر:

- سينه ها و نوک آنها (هم در دختران و هم در پسران)

- لبها

- قسمت داخلی ران پا
- باسن

- گلو و گردن



" سينه های مرا با دستانت نوازش کن، آنها کوچکند و تو آنها را فراموش کرده ای. بسه! حالا بلادرنگ لبهايت را درست آنجا بگذار. " نقل از يک متن سانسکريت، آمارو، حدود 800 سال بعداز ميلاد مسيح.



ظاهر و اندازه آلت تناسلی

دستها، لبها، قلب تپنده. کنجکاوی و لذت بردن. يک احساس لرزش خفيف، سرانجام آنچه که در آرزويش بودم اتفاق می افتد. در اين لحظات انسان به شکل ظاهری آلت تناسلی فکر نميکند. ولی واضح است که آدم باخود فکر ميکند: " ظاهر من در مقايسه با ديگران چگونه است؟" تنوع شکل ظاهری آلت تناسلی مردان و مهبل زنان مانند تنوع چهره انسانها در جهان است. اغلب آلت تناسلی پسران به يکی از طرفين متمايل است. در اغلب موارد اين امر مشکلی بوجود نمی آورد. آلت تناسلی پسران در حالت عادی و در حال نعوز باهم تفاوت بسيار زيادی دارد. از يک آلت تناسلی خوابيده نميتوان فهميد که وقتی شق شود چقدر بزرگ خواهد شد. برخی از آلتها خيلی بزرگ ميشوند و برخی کمتر. از هر چهار پسر سه نفر دارای آلت تناسلی بين 12 تا 18 سانتيمتر در حالت شق شده هستند و اين طول با نوار متر از استخوان شرمگاهی اندازه گرفته ميشود.

لبهای شرمگاهی مهبل به هرگونه شکل ممکن وجود دارند. برخی بزرگتر و برخی کوچکتر هستند و رنگ آنها ممکن است تيره تر يا روشنتر باشد. در اغلب دختران لبهای شرمگاهی طرف راست و چپ باهم تفاوت دارند. مهبل دختران قابليت اتساع فوق العاده ای دارد. مهبل آنان ميتواند اطراف يک انگشت را بگيرد و در عين حال نوزاد را از خود عبور دهد. وقتی دختران در هيجان جسمی باشند مهبل آنها عميقتر خواهد شد. اندازه کليتوريس نيز در دختران متفاوت است.


چگونه ميتوان استمناء (خود ارضائی) نمود؟
استمناء نوعی عمل جنسی است که آدم ميتواند با خودش انجام دهد. اغلب دختران و پسران اغلب يا گاهی اوقات استمناء می کنند. استمناء روشهای گوناگونی دارد. دختران می تواند روی کليتوريس يا اطراف آنرا لمس و نوازش کنند. برخی از دختران استفاده از جريان آب دوش را دوست دارند. پسرها می توانند پوست حشفه را به عقب و جلو حرکت دهند.

در برنامه های تلويزيونی و مجلات سکسی اغلب از انواع مختلف " اسباب بازيهای جنسی" نام برده می شود که ميتوان از آنها در موقع استمناء استفاده نمود. ولی عادی ترين روش استمناء بدون بکارگيری ابزار است.



پرده بکارت چيست؟

پرده بکارت يک نوع پرده مخاطی است که که مانند تاجی مدور در اطراف دهانه مهبل قرار می گيرد. يعنی آنطوری که اغلب افراد تصور ميکنند اين پرده مهبل را مسدود نميکند. در دختران کم سن اين پرده سخت و محکم است. ولی وقتی بزرگتر می شوند اين پرده نرمتر و قابل اتساع تر می شود. اين پرده در دختران مختلف قابليت اتساع متفاوتی دارد. در دخترانی که پرده بکارتشان سخت و محکم است ممکن است طی اولين جماع خونريزی کنند. در اغلب موارد خونريزی بروز نخواهد کرد. حتی يک پزشک متخصص زنان نيز با مشاهده پرده بکارت نميتواند تشخيص دهد که آيا دختری آميزش جنسی داشته يا خير.



ارگاسم (اوج لذت جنسی) چيست؟

اورگاسم در درجه اول يک احساس مطبوع است. تشريح دقيق اين احساس دشوار است. برخی اورگاسم را به مثابه يک شور و شعف خوشبختی تشريح می کنند. برخی ديگر تصور ميکنند که اين يک احساس گرما و احساس لرزش قوی است که از آلت تناسلی ساتع می شود. اورگاسم از طريق آميزش جنسی يا وقتی فرد خودرا لمس ميکند و يا اينکه نقاط حساس بدنش توسط فرد ديگری بطور مطبوعی لمس می شود بوجود می آيد. اتفاق می افتد که برخی افراد در خواب اورگاسم می شوند. در موقع اورگاسم در بدن و در مغز وقايعی روی می دهد. در اغلب دختران ورودی مهبل چندين مرتبه خودرا در هم می کشد. رحم نيز در داخل بدن خودرا درهم می کشد. پسران دچار انقباضاتی در طول لوله ادراری و غدد جنسی داخلی می شوند. پسران در موقع اورگاسم انزال می شوند ولی انزال شدن و اورگاسم دو مقوله جداگانه است. وقتی آدم اورگاسم می شود يا عشقبازی ميکند، کسی را لمس و نوازش می کند يا لمس و نوازش می شود، عناصر بهبود بخشی در بدن آزاد می شوند.



" عشق همچون مرگ پرقدرت است، هجران آن به مثابه قلمرو مرگ غيرقابل انکار است، شعله آن مانند شعله آتش است، و يک شعله الهی است.

عظيم ترين آبها قادر به خاموش کردن شعله عشق نيستند، رودخانه ها نيز قادر به غرق کردن آن نميباشند"

نقل از آوای بلند در انجيل عهد عتيق.

آوای بلند بين سالهای 900 تا 200 قبل از ميلاد مسيح نوشته شده است.



" مهبل تو مانند يک جام دوار است. اميد است شراب آن هرگز نخشکد. "

نقل از آوای بلند، انجيل



" باغ معطر" کتاب علمی در هنر عشق ورزيدن بزبان عربی است. اين کتاب در اوائل قرن شانزدهم نگاشته شده است. در اين کتاب آلت تناسلی زن به بيش از 40 نام مختلف آمده است. چند مثال:

الحر= داغ

الطالب= پر تمنا

المکائور= بی انتها

ال آئور= يک چشم

البسيس= غير خجول

الفورتاس= تاس



" آميزش جنسی معلق"

" وقتی مردی بر ديواری تکيه کند و زن روی دستهای مرد که در هم گره خورده بنشيند و دستهای خودرا بدور گردن مرد حلقه کند، رانهای خودرا به کمر او بفشارد و باپاهای خود که که به ديواری که مرد به آن تکيه داده بزند و خودرا حرکت دهد، آميزش جنسی معلق ناميده می شود".

نقل از کتاب کاماسوترا که 2000 سال قبل نگاشته شده است. نويسنده کتاب واتسيايانا وظيفه خود می دانسته که افراد جوان را در زمينه مسائل جنسی راهنمائی کند.


هیچ نظری موجود نیست: