وتوعروسک گردان عروسکی هستی که در بی حضور تو عروسک گردانی پیشه کرده بود ! شاید دست سر نوشت همین نخهای نامرییست که دستان مرا در بند کرده اند . چه کسی میخندد ؟ وقتی به فرمان دستان تو دست سرنوشت عروسک را میگریاند..........................................نظر یادت نره نازنین .

۱۳۸۸ دی ۴, جمعه

ای ایران...



ای ایران ای مرز پر گهر ..............................ای خاكت سرچشمه هنر
دور از تو اندیشه بدان....................................پاینده مانی و جاودان
ای دشمن ارتو سنگ خاره ای من آهنم..............جان من فدای خاك پاك میهنم
مهر تو چون شد پیشه ام .............................دور از تو نیست اندیشه ام
در راه تو ، كی ارزشی دارد این جان ما..................پاینده باد خاك ایران ما
سنگ كوهت دُر و گوهر است......................خاك دشتت بهتر از زر است
مهرت از دل كی برون كنم ...........................برگو بی مهر تو چون كنم
تا گردش جهان و دور آسمان بپاست.............نور ایزدی همیشه رهنمای ماست
مهر تو چون شد پیشه ام ............................دور از تو نیست ، اندیشه ام
در راه تو ، كی ارزشی دارد اين جان ما..................پاینده باد خاك ايران ما
ایران ای خرم بهشت من.............................روشن از تو سرنوشت من
گر آتش بارد به پیكرم ................................جز مهرت بر دل نپرورم
از آب و خاك و مهر تو سرشته شد گلم.......مهرت ار برون رود چه می شود دلم
مهر تو چون ، شد پیشه ام ..........................دور از تو نیست ، انديشه ام
در راه تو ، كی ارزشی دارد اين جان ما..................پاینده باد خاك ایران ما

هیچ نظری موجود نیست: