وتوعروسک گردان عروسکی هستی که در بی حضور تو عروسک گردانی پیشه کرده بود ! شاید دست سر نوشت همین نخهای نامرییست که دستان مرا در بند کرده اند . چه کسی میخندد ؟ وقتی به فرمان دستان تو دست سرنوشت عروسک را میگریاند..........................................نظر یادت نره نازنین .

۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

عشق اول


عشق اول مهربونم سرتو بزار رو شانه ام،
عشق اول مهربونم چتر موهات سایه بونم

عشق اول نازنینم دستت رو بزار تو دستام،
عشق اول بهترینم بوی تو داره نفسهام

عشق اول عشق آخر اگه امشب در کنارم،
تو رو دارم تو رو دارم پس چرا چشم انتظارم

عشق اول عشق آخر نکنه خوابم دوباره،
نکنه تنهام بزاری بشه قلبم پاره پاره

نکنه هنوز نگفتم که چقدر عاشقت هستم،
نکنه هرگز ندونی که تو رو من میپرستم

نکنه هرگز ندونم راز اون ناز نگاهتو،
نکنه هرگز نخونم شعر غمگین چشاتو

اگه من حتی ندونم اسمتو ای مهربونم،
اگه تو حتی ندونی از منم نام و نشونی

هیچ نظری موجود نیست: