وتوعروسک گردان عروسکی هستی که در بی حضور تو عروسک گردانی پیشه کرده بود ! شاید دست سر نوشت همین نخهای نامرییست که دستان مرا در بند کرده اند . چه کسی میخندد ؟ وقتی به فرمان دستان تو دست سرنوشت عروسک را میگریاند..........................................نظر یادت نره نازنین .

۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

شعر و اس ام اس عشقولانه



.
سهم من از تو دورى تو لحظه هاي بى كسيم قشنكي قسمت ماست كه ما به هم نمي رسيم
.
یک نگاه بر ابر کردم ابر باریدن گرفت ! یک نگاه بر کوه کردم کوه لرزیدن گرفت ! تکیه بر دیوار کردم خاک بر فرقم نشست ! خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت!.......
.
و شاید سرنوشت من چنین بود که عشقت تا ابد با من عجین بود شبی گفتی جدایی از تو سهل است تو می دانی حقیقت غیر از این بود امروز 2مهر روز تولدم هست انتظار داشتم به خاطر احترامی که به عشقمان قائل بودی اولین کس تو باشی که تبریک می گوید... ولی من باز دوستت دارم تقدیم به کسی که قلبم را با عشق پاک خود آراسته کرد (پیام دوستت دارم)
.
کويرم پر از تشنگي با تو اما پر از چشمه سارم چرا باورت نيست؟ * دوست دارم
.
تو مثل راز بهاري ومن رنگ زمستانم جگونه دل اسيرت شد قسم به شب نميدانم
.
روي گلهاي نرگس با يك مداد قرمز هزار دفعه نوشتم زندگي بي تو هرگز
.
از زندگي هر انچه لياقتش را د اريم به ما ميرسد نه انچه که ارزويش را داريم
.
گر چه از دوري اين فاصله ها مأ يوسم از همين فاصله دور تو را مي بوسم
.
عشق ، سپيده دم ازدواج است و ازدواج شامگاه عشق
.
مـــــرا آمــــوخـتــــي آواره باشـــم بـه درگــاه جنــون بيچــاره باشـــم تو خورشيدي مدار عشق با توست مـــرا بگـــــذار تـا سيــــاره باشـــم
.
اشقانت همه نامي و نشاني دارند آنكه در عشق تو بي نام و نشانست منم
.
روزي که دلم پيش دلت بود گرو... دستان مرا سخت فشردي که نرو... روزي که دلت به ديگري مايل شد... کفش كج مرا راست نمودي که برو
.
اگرابربودم می باریدم اگرخورشیدبودم می تابیدم اگرخدابودم می افریدم اگردریابودم می خراشیدم اگربرف بودم اب می شدم تابدانی چه قدردوستت دارم
.
صفایی بود دیشب باخیالت خلوت ما را ولی من باز پنهانی تورا هم آرزو کردم
.
بیا تا همسایه باشیم بیا تا باهم بمونیم جای این قصه کهنه، بیا شعر نو بخونیم توستاره ،من ستاره دوتاابر پاره پاره اگه دست این زمونه ، مارو پیش هم بیاره رودلای خشک وخالی بازبارون عشق میباره بازجوونه محبت ، اززمین سردرمیاره
.
داني از زندگي چه مي خواهم من باشم و تو باشي و تنها تو وندر اين عمر گر هزار ساله بود بار ديگر تو بار ديگر تو
.
کاش می دیدم چیست ؟؟ آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست
.
بغض چندين ساله ما باز شد **** يا علي گفتيم و عشق اغاز شد
.
چنان از زندگي دل سرد و غمگينم *****كه روزه مرگ خود را جشن مي گيرم
.
زندگي دفتري از خاطرهاست ... يک نفر در دل شب ، يک نفر در دل خاک ... يک نفر همدم خوشبختي هاست ، يک نفر همسفر سختي هاست ، چشم تا باز کنيم عمرمان مي گذرد... ما همه همسفريم
.
وقتی معلم پرسید عشق چند بخشه زود دستمو بالا گرفتم گفتم : یک بخش اما از وقتی تورو شناختم فهمیدم عشق ۳ بخشه : ۱. عطش دیدنه تو ۲. شوق با تو بودن ۳. و اندوه بی تو بودن
.
چون لذت من زحمت اوست تاهستم وهست دارمش دوست مادر
.
یادت باشه که یادت بدم که یادبگیری که یادت نره که یادت همیشه دریادمه ویادت هیچ وقت ازیادم نمی ره این رویادت باشه دوستت دارم
.
گلهایه باغبون چه خوب است وقتی که باغبونش توباشی همه ای گلهامیمیرنداگریک روزتونباشی تقدیم به توکه شب وروزمی
.
بنزین نگاهت را برای موتور قلبم سهمیه بندی نکن...
.
میگویند شیشه ها احساس ندارن اما وقتی روی شیشه بخار گرفته ای نوشتم\"دوستت دارم\" ارام گریست.........
.
نام زيباي تو را خال زدم در بدنم تا كه محفوظ بماند نام تو در كفنم
.
به هر جا پا نهم از شومي بخت - نگاه دلنوازي سوي من نيست - خداوندا از اين دلها كه بخشيدي به مردم - يكي در حلقه ي گيسوي من نيست
.
به اوج دل نشاندمت به رهگذار زندگی_زمانه گر خزان شود تویی بهار زندگی_ به پاکی دلت قسم که دل ز تو نمی کنم_که تکیه گاه من تویی در این حصار زندگی. تقدیم به نبض وجودم یزدان
.
شبی پرسیدمت با بی قراری به غیر از من کسی را دوست داری به چشمت از شرم شد اشک جاری میان گریه هایش گفت اری
.
دل خوش هر کی شدیم تو زرد از اب در اومدش وقتی دل تنگی بیاد هیچکسی نمیاد به دادش ندونستیم چر وقتی نوبت ماست دیر میشه حرفهای خوب واسه ما زخم و زبون و تیر میشه شایدم ما ندونستیم زندگی چه شکلیه کی سر کاره کی نیست اصلا دنیا دست کیه ما به هر حال میپریم بی چشم و دل و بی پرو بال ما به مشکی دل خوشیم دو رنگی ها رو بی خیال
.
عشق يگانه تكاپوي كامليست كه جايگزيني ندارد.
.
در كشور عشق هيچ ابادي نيست....كانجا همه چيز خود خرابش زيباست.
.
عشق يگانه تكاپوي كامليست كه جايگزيني ندارد.
.
هرشب به ماه ديده توراياد ميكنم بامه فسانه وفرياد ميكنم شايدتو ماه كني به ماه من نگاه بااين خيال خاطر خودشادميكنم تقديم به كامي جونم
.
بوسه بر عكست زنم ترسم كه قابش بشكند.........قاب عكس توست اما شيشه ي عمر من است.
.
تا که بودیم نبودیم کسی ،کشت ما را غم بی همنفسی ،تا که رفتیم همه یار شدند،خفته ایم وهمه بیدار شدند ،قدر آینه بدانیم چو هست نه در آن وقت که اقبال شکست
.
به من گفتی که دل دریا کن ای دوست همه دریا از آن ما کن ای دوست دلم دریا شد و دادم به دستت نکش دریا به خون پروا کن ای دوست
.
هیچ کس اشکی برای ما نریخت هر که با ما بود از ما می گریخت چند روزیست حالم دیدنیست حال من از این و آن پرسیدنیست گاه بر روی زمین زل می زنم گاه بر حافظ تفائل می زنم حافظ دیوانه فالم را گرفت یک غزل آمد که حالم را گرفت ما زیاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنچه می پنداشتیم
كشتي قلب مرا موج نگاه تو شكست غنچه ي قلب مرا شهد نگاه تو شكفت

هیچ نظری موجود نیست: