وتوعروسک گردان عروسکی هستی که در بی حضور تو عروسک گردانی پیشه کرده بود ! شاید دست سر نوشت همین نخهای نامرییست که دستان مرا در بند کرده اند . چه کسی میخندد ؟ وقتی به فرمان دستان تو دست سرنوشت عروسک را میگریاند..........................................نظر یادت نره نازنین .

۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

10 توصيه برای آنكه دچار كاهش ميل جنسی نشويد

76 درصد از زوجين معمولا در روابط خود با مشكلاتي روبه‌رو هستند. در صورتي كه ميل جنسي شما كاهش يافته يا احساس رضايت نداريد به اين 10 توصيه عمل كنيد.

1. مراقب فشارخون‌تان باشيد15 تا 70 درصد مرداني كه دچار فشارخون بالا هستند روابط جنسي رضايت‌بخشي ندارند. در واقع فشارخون بالا عروق خوني را تخريب مي‌كند و سبب سختي و قطورشدن شراين مي‌شود كه اصطلاحا به آن سختي شرايين يا تصلب شرايين مي‌گويند. در نتيجه خون به راحتي در آلت تناسلي مردان جريان پيدا نمي‌كند و نعوظ صورت نمي‌گيرد. به آقايان توصيه مي‌شود مرتبا فشارخون خود را اندازه بگيرند و آن را پايين‌تر از 5/8/13 حفظ كنند. بهترين كار براي پايين آوردن فشارخون كاهش مصرف نمك، چربي و قند و مصرف بيشتر ميوه و سبزيجات است. فراموش نكنيد استرس هم مي‌تواند فشارخون را افزايش دهد.
2. چربي‌هاي دور شكم‌تان را آب كنيد نتايج تحقيقاتي كه در سال 2006 روي 286 مرد انجام شد، نشان داد 74 درصد مرداني كه مبتلا به نشانگان متابوليك هستند دچار انزال زودرس مي‌شوند. در حقيقت نشانگان متابوليك مي‌تواند در كاركرد هورمون‌هاي جنسي مردانه اختلال ايجاد كند و سبب كاهش مدت نزديكي و انزال زودهنگام شود. براي پيشگيري از اين موضوع مراقب اين 5 نشانه باشيد.
1. اجازه ندهيد اندازه دور كمرتان از 102 سانتي‌متر بيشتر شود. 2. فشارخون‌تان نبايد از 5/8/13 بالاتر رود. 3. تري‌گليسيريد خونتان از 5/1 گرم در ليتر بالاتر نرود. 4. HDL يا كلسترول نبايد پايين‌تر از 4/0 گرم در ليتر باشد. 5. قند ناشتا بالاتر از يك گرم در ليتر نباشد. در صورتي كه 3 تا 5 مورد از موارد زير در مورد شما صادق نيست يعني به نشانگان متابوليك مبتلا هستيد.
3. رابطه جنسي مرتب داشته باشيد هر چه رابطه جنسي بيشتري داشته باشيد ناتواني جنسي كمتر به سراغ شما مي‌آيد چون عروق و اعصاب دخيل در انزال قوي‌تر مي‌شوند. نتايج تحقيقاتي كه در فنلاند روي 989 مرد 55 تا 75 ساله انجام شد، نشان داد برقراري كمتر از يك بار رابطه جنسي در هفته احتمال ناتواني جنسي را 2 برابر مي‌كند. براي پيشگيري از اين موضوع لازم است حتما در هفته يك يا دو بار رابطه داشته باشيد.
4. مراقب كلسترول خونتان باشيد وقتي ميزان چربي خون در مردان بالا مي‌رود چربي در ديواره عروق رسوب مي‌كند و سبب تنگي و غلظت خون مي‌شود. اين موضوع خود باعث ايجاد اختلال در نعوظ مي‌شود و به دنبال آن اختلالات جنسي و ناتواني بروز مي‌كند. طبق بررسي‌هاي انجام شده از هر 50 مردي كه دچار مشكلاتي در نعوظ هستند 20 نفر داراي چربي خون بالاست. داشتن تغذيه متعادل، عدم مصرف زياد قند و چربي و به ويژه چربي‌هاي ترانس و مصرف زياد ميوه و سبزيجات مي‌تواند به كاهش چربي خون كمك كند. كاهش وزن و انجام فعاليت بدني مرتب هم به كاهش كلسترول كمك مي‌كند.
5. از پيش‌نيازها نگذريد برقراري رابطه جنسي بدون پيش‌نيازها كه نوازش و برقراري رابطه عاشقانه است نبايد تبديل به عادت شود. زنان از اين نوع رابطه‌ها لذت نمي‌برند و اين موضوع مي‌تواند به مرور زمان زوجين را از هم زده كرده و سبب بروز اختلالات در رابطه شود.
6. مصرف الكل را كنار بگذاريد الكل سبب ضعيف‌ شدن عروق خوني و اعصاب درگير در نعوظ مي‌شود و ترشح تستوسترون توسط بيضه‌ها را افزايش مي‌دهد. شايد مصرف كم الكل بتواند توانايي جنسي شما را افزايش دهد اما مصرف زياد آن سبب ناتواني جنسي مي‌شود. بهتر است مصرف آن را كاملا كنار بگذاريد تا دچار اختلالات جنسي نشويد.
7. مراقب قندخونتان باشيد افزايش قندخون مي‌تواند بر رابطه جنسي اثر منفي داشته باشد. افراد مبتلا به ديابت معمولا دچار تصلب شرايين مي‌شوند و در نتيجه نعوظ در آنها به خوبي صورت نمي‌گيرد. از سوي ديگر ديابت در كاركرد اعصاب آلت تناسلي هم اختلال ايجاد كرده و مانع نعوظ مي‌شود. كنترل قندخون و انتخاب برنامه غذايي مناسب مي‌تواند تا حد زيادي از بالا رفتن قندخون جلوگيري كند.
8. آرام باشيد استرس‌هاي روزانه مي‌تواند احتمال ابتلا به ناتواني‌هاي جنسي را افزايش دهد. وقتي احساس ترس يا اضطراب مي‌كنيد قدرت نعوظ كاهش مي‌يابد. در صورتي كه مردي احساس آرامش نكند اين وظيفه همسر است كه با نوازش كردن گردن، كمر و پاها به آرامش او كمك كند.
9. سيگار را ترك كنيد بررسي‌ها نشان داده است كه سيگار كشيدن مي‌تواند سبب ناتواني جنسي شود. در واقع نيكوتين در عروق رسوب مي‌كند و تنگ شدن عروق نعوظ را به تاخير مي‌اندازد. كشيدن روزي 2 سيگار جريان يك‌سوم از خون در بيضه‌ها را كاهش مي‌دهد. طبق تحقيقات انجام شده در سال 2007 ترك سيگار مي‌تواند به سرعت ناتواني جنسي را بهبود دهد. فراموش نكنيد سيگار كشيدن مي‌تواند سبب بروز ناراحتي‌هاي قلبي، افزايش فشارخون، ديابت و چاقي شود.
10. خانم‌ها به آقايان اعتماد به نفس بدهند در صورتي كه همسر شما به ناتواني جنسي مبتلا شده با بيان اين موضوع كه اين مساله چندان اهميتي ندارد و درمان‌پذير است و اينكه عشق در زندگي مشترك مهم‌ترين موضوع است سعي كنيد به او اطمينان خاطر و اعتمادبه‌نفس بدهيد تا براي درمان مشكل خود زودتر اقدام كند

هیچ نظری موجود نیست: